ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΑΝ ΤΑ

ΑΠΟΞΗΡΑΜΕΝΑ ΔΑΜΑΣΚΗΝΑ
Sunsweet is an agricultural cooperative

Sunsweet Prunes

ΑΠΟΞΗΡΑΜΕΝΑ ΔΑΜΑΣΚΗΝΑ>ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΠΕΨΗ

Δυσκοιλιότητα και Παιδιά

Δεν είναι ασυνήθιστο για παιδιά – όλων των ηλικιών – να υποφέρουν από ήπια δυσκοιλιότητα.

Αρκετές φορές, τα περισσότερα παιδιά δυσκολεύονται να αφοδεύσουν μεγάλα ή σκληρά κόπρανα και αυτό μπορεί να προκαλείται από διάφορους παράγοντες που περιλαμβάνουν:

Καθυστέρηση της κίνησης των εντέρων: Αυτή είναι μία από τις πιο κοινές αιτίες δυσκοιλιότητας σε παιδιά. Ένα παιδί νιώθει την ανάγκη να πάει στην τουαλέτα αλλά επειδή είναι πολύ απασχολημένο με το παιχνίδι, ή βρίσκεται σε ένα μη οικείο περιβάλλον αντιστέκεται. Τότε τα κόπρανα γίνονται μεγαλύτερα, και ως αποτέλεσμα, τα παιδιά δυσκολεύονται να αφοδεύσουν.

Διατροφή με πολλά λίπη και λίγες ίνες: Παιδιά των οποίων η διατροφή δεν περιλαμβάνει αρκετές φυτικές ίνες μπορούν να είναι πιο επιρρεπή στη δυσκοιλιότητα. Οι ίνες έχουν μία διπλή επίδραση, διογκώνοντας τα κόπρανα και μαλακώνοντας τα, βοηθώντας μία τακτική αφόδευση. Υπερβολικά λιπαρά και γλυκά σνακ και μία διατροφή με υπερβολικά γαλακτικά προϊόντα μπορούν επίσης να συμβάλουν στη δυσκοιλιότητα.

Όχι αρκετά υγρά: Η αφυδάτωση, είτε μετά από κάποια ασθένεια ή εξαιτίας λιγότερο υγιούς τρόπου ζωής, μπορεί επίσης να οδηγήσει σε δυσκοιλιότητα στα παιδιά.

Όχι αρκετή κίνηση: Αυτά τα παιδιά έχουν συχνά καθιστικό τρόπο ζωής, περνώντας πολύ χρόνο μπροστά στην τηλεόραση ή προσκολλημένα σε ηλεκτρονικές συσκευές. Το πεπτικό σύστημα, που βασίζεται σε τακτική δραστηριότητα για βέλτιστη λειτουργία, μπορεί ως αποτέλεσμα να δυσκολευτεί.

Αλλά, μην ανησυχείτε!

Υπάρχουν πολλά απλά βήματα που μπορείτε να κάνετε για να βοηθήσετε το παιδί σας να ενισχύσει την πεπτική του υγεία.

  • Δώστε του τροφές με πολλές ίνες πιο τακτικά – όπως ψωμί ολικής άλεσης, δημητριακά ολικής άλεσης και φρούτα. Εάν ξεκινάτε την ημέρα με χυλό βρώμης, μπορείτε να προσθέσετε λίγα δαμάσκηνα Sunsweet για γλυκιά και φρουτένια γεύση. Τα φρέσκα και ξηρά φρούτα, όπως τα δαμάσκηνα, είναι τέλεια για σνακ ή ως ένα γευστικό δωράκι.
  • Αν και τα δαμάσκηνα Sunsweet είναι απολαυστικά για κατανάλωση μέσα από τη συσκευασία, μπορούν να προσθέσουν μία θρεπτική νότα στις αγαπημένες οικογενειακές συνταγές. Λίγα δαμάσκηνα σε κεράσματα – ταιριάζουν τέλεια με κρέπες, muffin και κουλουράκια – περιέχουν ένα θρεπτικό πακέτο. Τα δαμάσκηνα Sunsweet μπορούν να προστεθούν στις αγαπημένες συνταγές σας smoothies για μία φρουτένια ώθηση ινών.
  • Το νερό και το γάλα είναι υγιείς επιλογές για την αύξηση της λήψης υγρών από τα παιδιά. Ένα μικρό ποτήρι φυσικού χυμού φρούτων μπορεί να είναι θαυμάσια επιλογή, και συμβάλλει στις 5 μερίδες ανά ημέρα. Συνιστούμε 75 ml ως μέγεθος μερίδας για τα παιδιά. Για τα βρέφη – με ηλικία 6 μηνών και μεγαλύτερων – συνιστούμε να διαλύετε το χυμό, ιδιαίτερα το χυμό δαμάσκηνων. Αναμείξτε λίγο με 30 έως 60ml νερού.
  • Κάντε την άσκηση καθημερινό μέρος της ημερήσιας ρουτίνας σας. Βγάλτε το σκύλο βόλτα, χορέψτε με μουσικά βίντεο, ντυθείτε καλά και παίξτε σε λακκούβες με νερό. Όσο περισσότερο διασκεδάζετε μαζί, τόσο πιθανό είναι να κρατήστε υψηλότερο το επίπεδο δραστηριότητας.
  • Μία υγιής διατροφή – με πολλές ίνες και υγρά – και ένας ενεργός τρόπος ζωής θα πρέπει να σας βοηθήσουν να δώσετε στο παιδί σας μία φυσική επιθυμία να πάει στην τουαλέτα. Μπορείτε να κάνετε ένα σημείωμα για το παιδί σας πότε είναι η φυσική ώρα για να πάει τουαλέτα, ώστε να παιδιά σας να έχουν μία τακτική συνήθεια για την τουαλέτα. Βεβαιωθείτε ότι τους αφήνετε πολύ χρόνο, έτσι ώστε να μην νιώθουν ότι βιάζονται.